در راه سلوک

معبودا! اگر تو خود، از روی رحمت (سلوکم را) با توفیق نیکو آغاز نکنی، پس کیست (به جز تو) که مرا به سوی تو کشاند(فرازی از دعای صباح)

در راه سلوک

معبودا! اگر تو خود، از روی رحمت (سلوکم را) با توفیق نیکو آغاز نکنی، پس کیست (به جز تو) که مرا به سوی تو کشاند(فرازی از دعای صباح)

دانلود فایل صوتی مناجات شعبانیه

در اینجا اما مهمتر فایل صوتی این مناجات است که با صدای مداح با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) آقای حاج محمد رضا غلامرضازاده می باشد و تقدیم شما عزیزان می گردد. من زیاد گشتم ولی نمونه اش را با این سوزناکی ندیدم کسی بخواند .یکی از عزیزان نوار کاست آن را تبدیل به فایل صوتی کرده است که من در دسترس شما بزرگواران می گذارم. امید که ان شاء الله خداوند این ناچیز را در راه نشر معارف اهل بیت (علیهم السلام) از ما بپذیرد. البته توصیه می کنم که قبلش حتما به معنای مناجات توجه کنید. من ترجمه روانی از این مناجات را در پست های بعدی ان شاء الله خواهم گذاشت. (در اوج لذت دعا ما را هم یاد کنید.)   

برای دانلود فایل صوتی مناجات شعبانیه اینجا را کلیک کنید.

رمز :   salavat 

 

نظرتان را برای هم اندیشی با ما در میان بگذارید 

نظرات 2 + ارسال نظر
سفیر سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.moghim.blogfa.com

سلام عزیزم

مدتهاست که دنبال مناجات شعبانیه ای که آقای غلامرضازاده
می خواندند بودم
من حدود سال ۱۳۷۰ یعنی ۲۰ سال پیش دانشجو بودم رادیو اونو پخش می کرد دیوونم می کرد باهاش گریه می کردم

خودم دارمش اما نه با کیفیت خیلی بالا

دنبال بودم با کیفیت بالاترشو پیدا کنم

حالا که دیدم خیلی خوشحال شدم

البته یه چیز دیگه

جانخورید!!!!!

اونی که من شنیدم این نبود

خیلی زیباتر از اینه

ادم رو دیوونه می کنه

یه جوری خبرم کنید تا براتون بزارم

مثلا تو وبلاگم

من معلمم معلم ریاضی

و البته شاگرد شما

شاید این مناجات زمینه ارتباط بنده و شما باشد

خدا خیرتون بده

اگه تونستید تماسی بگیرید

www.moghim.blogfa.com



سفیر جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.moghim.blogfa.com/

سلام پس خبر ندادید!

شما را لینک کردم

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد